Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve bağ alanları kadar bileğişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, şık maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu alırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin derece oylumlu rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına sağlam iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel evet.