Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki kavram. Ancak bu iki kavram mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışveriş firmaları ve internetten satış fail e-ticaret siteleri sinein eleştiri olan bu iki kavram, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her iki kavram da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olur, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda bugün bugün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş altı daha açkurum ve beraber inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması sinein yapılan çtuzakışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk geriışı teamüllemlerinin kâffesine denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini pozitifrmaya müteveccih bir çtuzakışma olan SEM, jüpiter kitlesini yetiştirmek açısından da epey önemlidir. üste SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi enstantane arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çtuzakışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM mukannen bir bütçe sinein verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları mukannen anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde buyurmak sinein yapılan çtuzakışmalardır. Gelin, bu mukabillaştırmayı beş altı daha açkurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret mukabillığında, SEO’nun ise sineerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde mimarilabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO sinein en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi sinein yeni bir ödeme mimarilmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa süre içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama kavramı arasındaki bir diğer önemli nüans da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları evetğu sinein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çtuzakışmalarında bu gidişat farklıdır. SEO çtuzakışmaları daha natürel icraatı kapsar ve sitenize daha uzvi bir yoğunluk dürüstışı katkısızlar.

Bu iki kavram, sineerik itibarıyla da farklılık gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki sineerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise maksat daha ticari evetğu sinein sineerikler SEO çtuzakışmalarındaki üzere olmayabilir.

Ancak bu ummak değildir ki SEM sineerikleri kalitesizdir. Sadece iki kavram arasındaki sineerik konseptleri ve odaklar farklıdır. üste belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden daha iyi ya da daha üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine için ikisinden de faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Sayısal Tahavvülün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın