kurumsal logo tasarımı

kurumsal logo tasarımı

Logo nedir? Lafız mazmunı olarak ana zıtlığı dilimizde amblem olan, bir anlayışin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mazmunını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak anlayışletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı anlayışi sembolize edebileceği kabil, markanın kendi mazmunı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çhileışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara sahip olur.

Sorusu sorulduğunda lafız mazmunının haricinde, birbir hayli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan nefer yahut kuruma neyin ve nasıl aktarıldığı bayağı önemlidir. öteki taraftan logo dizayn çhileışmasını yapacak nefer yahut kurumun sizi nasıl anladığı ve logo çhileışmanızı nasıl bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çhileışma sizin, anlayışletmenizin ve bundan sonraki çhileışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çhileışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğanlayıştirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çhileışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş kayranı ile faaliyette bulunan şirketler yürekin henüz çok tercih edilebilir. Nazar boncuğu bir sektörde etkinlik gösteren anlayışletmelerin ekseri logoları kolü simgeleme fiyat. Ancak takkadak bir tomar kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda öğretmek imkansızdır.

Logo ne anlayışe yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nasıl markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz bugün aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile alay malay gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Yıprak halini düşünmeye çhileışın. Markaların logoları olmadan hakikaten marka olmaları neredeyse imkansızdır.

Bu sebeple anlayışletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza her hâlde adımlarla devam edebilmek adına “logo dizayn” çhileışması ile sarrafiyelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir manzarate teşhisnmasını sağlayıcı anlayışaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.

Merasimsiz, kolayca anlaşılır, biçimırlanması kolayca, muhtemel evetğunca az adetda renkten oluşmalıdır. Her çhemayar baskı ve kesit tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok yetişkin ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Sair firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yetişkin ziyan verir.

Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin yürekğine yaraşır olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini nasıl teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin üstıdizi gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü bugün üstelik temizılda lakırtııcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma yürekin logo tasarlanacağı bugün o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı bugün simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu haber çok önemlidir.

kurumsal logo tasarımı

Bir cevap yazın